Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Já jsem si přečetl Korán celý. Je to snůška blábolů a je na něm vidět, jak Mohamed reagoval na momentální situace. Tedy, měl právě taková zjevení, která se mu zrovna v danou dobu hodila.

Korán je proto plný protimluvů. Toho si všimli už Mohamedovi současníci a vyčítali mu to. Mohamed se na stránkách Koránu proti nim ohrazuje a když to shrnu do jednoduché kostky, v podstatě (a zjednodušeně) se proti těmto výtkám k rozporům v jeho učení ohradil takto: mám pravdu, protože mám pravdu.

2 0
možnosti

Dobře napsané. Díky.R^

2 0
možnosti
Foto

A co když je za tím vším toliko manželský rozvod. Utekla mi manželka, pomstím se světu.

0 1
možnosti
JS

Nebyl rodilý, ani francouzský občan. Náplava a kriminálník.

1 0
možnosti
MK

R^ Evropa musí pojmenovat islám těmi pravými jmény a ne pořád před tímto krokem strkat hlavu do písku laciným prohlášením, že jde o náboženství jako každé jiné. Pravděpodobně to západní elity dávno vědí, jen neví, jak to těm miliónům muslimů sdělit.

12 0
možnosti
RS

Evropa nemusí, ale politické elity Evropy by měly pojmenovat jasně a srozumitelně oč se jedná. Ale neudělají to, byl by to jejich konec.

7 0
možnosti
JB

Myslím, že ten terorista nebyl rodilý francouz. V TV se objevilo cosi o tom, že z Tuniska přišla zpráva, že ve svém rodném městě byl naposledy před čtyřmi roky. Možná ani neměl francouzské občanství, jen povolení k pobytu, zprávy se mění.

3 0
možnosti
RS

Já to spletl, mělo tam být francouzký občan, narozený v Tunisu. Aspoň tak jsem to někde četl. ;-D

0 0
možnosti
SN

:-)........... Bezvýhradný souhlas ! R^R^R^

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS