Diskuse

Bezprecedentní útok na demokracii a svobodu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Pane Siemko, soudě podle karmy, Vašim řádkům přikývlo více než těch, kteří vás posílají do blázince. Relevantní protinázor proč ne, to je normální, ale dnes už se stalo normou, že když chybí argumenty, hodí se i urážky.

1 0
možnosti
Foto

lpění na víře vyřazuje rozum.

0 1
možnosti
MR

Čapí hnízdo ČSSD

Ústí nad Labem - Policie po rozsáhlém zátahu obvinila 24 lidí z poškozování zájmů Evropské unie a dalších trestných činů v souvislosti s evropskými dotacemi z Regionálního operačního programu (ROP) Severozápad. Informaci bez dalších podrobností potvrdilo Vrchní státní zastupitelství v Praze, které případ dozoruje. Mezi obviněnými jsou podle informací ČTK a dalších médií podnikatelé i politici z Ústeckého i Karlovarského kraje. Mimo jiné bývalá ústecká hejtmanka Jana Vaňhová, starosta Chebu Petr Navrátil (oba ČSSD), podnikatel Daniel Ježek, bývalý senátor Alexandr Novák nebo Jiří Červinka. Někteří z nich byli zadrženi a čekají na výslechy.

1 0
možnosti
JK

Otázka: "Vysvětlete ...?" Odpověď: "Je to kampaň ...!". Vám připadá divné, že se všichni (kromě Mafry) ptají pořád dokola? Navíc když dotazovaný je usvědčený lhář?

0 1
možnosti
Foto

Vaše zaslepenost a láska k Babišovi je už chorobná

1 2
možnosti
JJ

J38a45n 24J50e63n55i18c

16. 5. 2017 22:55

Takže podle Vás se Zeman nezastává Bureše, hmm zvláštní.

Čapí hnízdo je asi taky košér. Ovlivňování různých kauz je normál. Když celé ANO hovoří unizóno, tak je to demokratické. Paní Schillerová je nezávislá, jen má úzké vazby na ANO, včetně vazeb rodinných. Tak nějak si představujete tu nezávislost a svobodu?

Mám problém se Sobotkou i dalšími parlamentními stranami, ale málokdo trpí takovu ztrátou paměti a naivitou jako v poslední době Bureš a jeho lidé. Neúnavně opakují: Já nic nevím. Já jsem to neviděl, já jsem to neslyšel, já jsem to nečetl...

Na rozdíl od jiných stran není možné pro straníky ANO, aby vybočili z šiku. Nemají nárok na jiný názor, jak sám dokazujete slovy o loajalitě. Všichni jsou na výplatní listině Bureše. Ale Vám to evidentně nevadí...

Spojení velkého kapitálu, státní moci a ovládání financí tohoto státu je nepřípustné a Bureš se nikdy neměl stát členem vlády. Asi to všem ostatním stranám došlo a pokud ho nevyštípou z politiky teď, tak už nikdy. Jeho moc je v podstatě pro rozměry malé ČR nekonečná.

Zaráží mě jednoduchost lidí, co si od něj berou koblihy. Ona totiž každá kobliha má pro Bureše cenu nejméně 1M. Ale některým prosťáčkům to nikdy nedojde...

8 3
možnosti
MK

R^ To se Vám tu v diskusi sešla partička; jenom rýpou a argument nemají. Ten nejvíce viditelný, že je to celé předvolební fraška, si nechtějí přiznat. Nikdo z nich před 1 nebo 2 nebo 3 roky nepípnul, ale teď by na Babišovi našli i podezřelou bradavici pod kolenem.

Babiš není můj idol, ale ten soustředěný útok mafiánských mravenců je směšný. Ale není divu, když jim někdo bourá 20 let pracně budované korýtko na výživnou melasu.

8 0
možnosti
JJ

J41a66n 10J40e51n11i86c

16. 5. 2017 22:58

Myslím, že nejsou všichni tak prostí, aby oslavovali Bureše, lhostejno jestli dnes nebo před 3 léty. Je dost lidí, co vidí paralelu s veverkama a podobnýma projektama. Není náhodou, že si vzal Bureš Ťuka ze Skanské...

3 2
možnosti
VH

Stejně - když celý barák křičí o jednom obyvateli že je zloděj, je to učitě komplot. Když celý barák křičí, že pes jednoho z obyvatel to nestíhá a vždy poch... výtah, te to komplot. Když .....

4 2
možnosti
RS

Děkuji za diskusní příspěvky, i když s některými mám problém, že mne bez argumentů napadají, pro mne je pozdě a jdu spát. :-)

0 0
možnosti
AR

Děláte dobře, že jdete spát, přeju klidnou a dobrou noc.

0 0
možnosti