Diskuse

Můj první milion

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Gratulace. :-)

Dodnes si pamatuji, když jsem v devadesátkách poprvé fyzicky v ruce držel svůj první vydělaný vlastní milion v hotovosti. Byl to moc fajn pocit, tak Vám asi docela rozumím.

0 0
možnosti
RS

R^ Já držel maximálně méně než půllku, a to jen hodinu, než jsem ho dal za byt. ;-D A jak to tak vidím, ještě dlouho se mi bude vyhýbat...;-D;-(

1 0
možnosti
VF

Blahopřeji. Ono ale to počítadlo na iDNES.cz je velice přející. Mně ukazuje něco přes dva miliony, zatímco to, které mám na blogu ukazuje necelý milion.

0 0
možnosti
RS

Ani nevím, že jsou dva počítadla. ;-D Můj milion je administrace mého blogu, ze statistiky. :-)

0 0
možnosti
LP

Ano, je to úctyhodná meta. Blahopřeji Vám k ní. Já jsem překročil 100 000 přečtení. Na milión bych si nevsadil ani pětník...

2 0
možnosti
RS

;-D Snad si nemyslíte, že mne to před 9 léty vůbec napadlo? :-)

1 0
možnosti
RS

Poděkujte, víte komu. ;-DR^

1 0
možnosti