Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osobně odmítám model - Staré pryč a nové sem ! Důvod je jednoduchý, protože pak to nové - bude zase staré ! Ta známá osa nadějí - ODA, VV a nyní Hnutí ANO. Souhlasím, nic není ideální - pak ty zavedené strany i procházejí cykly neobliby - např. celoevropský problém soc.dem - u nás ČSSD. Já ji nevolím, ale její místo uznávám. Vůbec nepřichází do úvahy, aby ji nahradilo to neuchopitelné, účelové uskupení A.Babiše ! Důvodů je mnoho, jako vždy je nechcete vidět ... Mj., to je krásný doklad toho, jak to nové - už je zase ostudně staré ! ... :-)

1 0
možnosti

Nikdo ti nebrání, aby sis toho agenta Bureše zvolil. Ale pak sem nechoď brečet!

2 1
možnosti

Lidem zřejmě chybí zodpovědnost, a dají se "opít" rohlíkem. Útěchou mi je Internet se svými informacemi o stranách - Např. jak kdo volil v PS.

Důležité nejsou sliby, ale předešlé skutky.

1 0
možnosti
Foto

"..... tradiční strany nejsou schopny nabídnout lidem takovou alternativu, které by dali svůj hlas s důvěrou, že to skutečně myslí vážně."

Rád s vámi souhlasím.

A pokud k tomu dodáte Babiše, Okamuru a podobné (protože ti jsou stejní), tak to bude komplet.

1 0
možnosti

Já k těm 4 stranám už nikoho nepřidám.;-D:-P Neboť ty 4 už dokázaly, že jsou dinosauři, což o těch nových nelze říct.

1 1
možnosti
Foto

J82i88ř82í 97K12i54n70d35l

17. 10. 2017 21:21

Já jsem také, jaké důchodce zbohatl od roku 1989, zbohatl i můj bratr skladník a moji kamrádi a moji příbuzní.Proto volíme ODS. Neznám nikoho, kdo by zchudl. RvRvRv

3 0
možnosti

;-DProč překrucujete má slova? O zchudnutí jsem nic nepsal. Je to snad nějaká základní vlastnost všech, co zbohatli, že neiformují poctivě a spravedlivě? 8-o

1 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS