Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M53i41l49a83n 97K70e12s52l

9. 11. 2017 19:57

Když ne Zeman ,tak Topolánek.Ti ostatní kandidáti patří do kategorie současných prezidentů jako ten slovenský-sakra jak se jmenuje,rakouský-sakra jak se jmenuje,francouzský-sakra jak se jmenuje a ostatní-sakra jak se jmenují.Všichni jsou akorát dobří na kladení věnců a tvořit živé obrazy při jmenování potentátů.

2 0
možnosti

J48a66n 65R73á13ž

9. 11. 2017 19:34

Karma!

Taky jsem u té debaty nevydržel do konce...skoro jsem usnul a potvrzuji, že jediný Topolánek byl zajímavý.

PS. Jen potvrdila můj názor, že politicky korektně vedená debata je nudná.

2 0
možnosti

Pane Siemko, až tu hlavu vyndáte, jistě si vzpomenete na závěr poslední kampaně, jak se Zeman prolhal pomlouváním protikandidáta na Hrad. Vzpomenete?

3 6
možnosti

Na to jsem už odpověděl v článku. ;-D

1 0
možnosti

Prezident Zeman (s velkým Z pane kolego-příště si to po sobě pořádně přečtěte) je nemocný a unavený člověk. Ubývají mu síly a tak by pro něho bylo lepší, kdy se odebral na svojí tvrz a prožíval pokojné stáří.

Souhlasím s tím, že ta debata byla nudná. Ale proč. Protože byla vedena korektně, nikdo nikoho neurážel, nezesměšňoval, neponižoval. Tak, jak to s gustem dělá pan prezident Zeman...

5 2
možnosti

Děkuji za upozornění, ani moje osobní asistentka si toho nevšimla. ;-D Už jsem opravil. R^ Z druhou půlkou nesouhlasím, kdyby byla vedená korektně, nikdo by se nestrefoval do Zemana.

5 2
možnosti

A o cem by synci meli take mluvit. Kdyz jejich neosobnosti vypovidaji o tom, ze za sebe nechaji mluvit a rozhodovat EU. Jako by nebyli.

4 3
možnosti

dobre shrnuto -- nicmene, proc tem kandidatum radit co delat nemaji? Oni se shledli v pomlouvani a od toho neustoupi, nejspis i proto, ze se pohybuji ve spolecnosti, ktera Zemana pomlouva .. a navic je tato spolecnost i financuje, takze predstava, ze budou jini je hodne nerealna! ode mne mate take bodik +

5 1
možnosti

;-D pochybuji, že můj článek budou číst, a jejich domýšlivost jím nedovolí si nechat poradit. Ti, co je obklopují, si také nenechají radit. :-)

2 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
5 1
možnosti

:-) Souhlas beze zbytku ! Jen se divím, kde se najednou vynořil Topolánek, s jeho nepříliš čistou minulostí. Samozřejmě.....hodně kamarádů z minulosti, jsou ohroženy budoucí aktivity Babiše, které by pro některé korporace nevěstily nic dobrého ! R^R^R^

3 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS