Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)....Pěkné, v každém případě to stojí za zamyšlení ! KDyž se člověk dívá kolem sebe, jak všechno do sebe zapadá, jak funguje bezchybně celý vesmír, nutně se musí bránit tomu, že to všechno je jen náhoda ! R^R^R^

4 0
možnosti
RS

Dokud jsem byl dítě, mluvil jsem jako dítě, smýšlel jsem jako dítě, usuzoval jsem jako dítě; když jsem se stal mužem, překonal jsem to, co je dětinské.

Nyní vidíme jako v zrcadle, jen v hádance, potom však uzříme tváří v tvář. Nyní poznávám částečně, ale potom poznám plně, jako Bůh zná mne.

:-)R^

2 0
možnosti
JS

Moc pěkně jste to napsal. Díky R^

5 0
možnosti
Foto

Jo a pak bůh seslal Mohameda aby zabíjel křesťany a nutil je platit džizíju. A to, že by Mohamed si to vymyslel je naprosto vyloučeno. Protože náboženství vůbec není o ovládání lidí.

1 4
možnosti
RS

Co jste vůbec svým příspěvkem chtěl říct, nerozumím vám.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS