Diskuse

Svoboda od náboženství

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klidně mě mažte i nadále, já to píšu vám, ne vašim čtenářům. Vy dáte na ty argumenty z Bible, tak nabízím argument z jiných zdrojů - jak skončí fanatičtí křesťané (jako jste vy): http://www.cz.abdrushin.name/poselstvi-gralu/doznivani-od-abdrushina-002.php. Vzhledem k tomu, jakou spoušť tady vy "probuzení křesťané" po sobě pravidelně zanecháváte, nemám žádný důvod o tomto sdělení pochybovat.

0 0
možnosti
Foto

(Omlouvám se, že to sem dávám už podruhé, nějak jsem tu první níže uvedenou verzi nejprve neviděl).

0 0
možnosti
JR

No, on ani takový apoštol Pavel zdá se nebyl svobodný od náboženství.

Naopak víru v Ježíše Krista pokládal za náboženství a psal např. toto:

Titovi 1, 1 Pavel, Boží služebník a apoštol Ježíše Krista, poslaný k tomu, aby Boží vyvolené přivedl k víře a k poznání pravdy našeho náboženství,

0 0
možnosti
Foto

Čím více věda zkoumala přírodu a svět kolem nás tím více docházela k závěru, že příroda, vesmír má svůj řád, který nedokáže věda vysvělit a tím víc vědců dochází k závěru, že věda a víra není v rozporu a tím více vědců, lékařů se stává věřícími.

1 1
možnosti

Netřeba mluvit v minulém čase. Věda zkoumá přírodu i nyní a bude ji zkoumat i v budoucnu, aby se nemusela uchylovat k pohádkám.

0 0
možnosti
Foto

Pokud já to chápu náboženství je výsledek duchovní kultury, vzniká s cílem uspokojit potřebu poznání. Latinsky religio což znamená spojení. Spojení s nějakou skutečností, která člověka přesahuje a je těžko popsatelná a je tajemná. Náboženství má funkci filosofickou, neboť odpovídá na základní otázky, funkci psychologickou, protože nabízí člověku jistotu a vnitřní klid, etickou, nabízí člověku řád, návod chování a pak je to funkce sociální, protože spojuje lidi. Náboženství vzniká, jelikož si člověk nedokáže svět vysvětlit. Náboženství nikdy vzniknout nemuselo, protože víra byla v člověku vždy.

2 1
možnosti

Jakákoliv víra podle Vás rovná se náboženství?

0 0
možnosti
JB

Pokud nepíšete o náboženství, jste rozumný člověk, vlastně mi to jako ateistovi stačí. Ale neměl byste to přehánět přesvědčováním.

0 0
možnosti
RS

;-D Kdyby šlo někoho přesvědčit, nebylo by třeba víry. Protože ale Bůh víru vyžaduje, nelze nikoho přesvědčit. Z toho důvodu neni to, co dělám přesvědčováním, ale svědectvím.

Chápu, že někteří lidé to můžou chápat mylně, ale to už není má věc. :-);-)

0 0
možnosti
Foto

Svobodný od náboženství je pouze ten, kdo nevěří hovadinám, což vy zjevně nejste, tak tady nekázejte o něčem, s čím nemáte žádnou osobní zkušenost.

0 0
možnosti
RS

Zmírněte svůj slovník, nebo vás smažu.

Máte nějaké konkrétní argumenty nebo budete opět pouze pomlouvat?

0 0
možnosti
SC

Píšete, že římskokatolická církev vězí v bludu. Nechci se vyjadřovat, jestli máte pravdu. Je ale zajímavé, že před nedávnem jsem tu na blogu napsal, že islám je náboženstvím antikrista a můj článek byl ohodnocen jako porušující kodex blogera, protože prý takové tvrzení musím podložit fakty, jinak ho tu nesmím publikovat. Zajímavé, že ve vztahu ke katolické církvi mají tady ty kodexy jiná pravidla.

0 0
možnosti
RS

http://siemko.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=583215

V poslední době jsem napsal a tady zveřejnil více podobných článků na téma islámu a zatím mi nebyl žádný smazán. :-) Zkuste můj blog asi od začátku letošního roku...

0 0
možnosti
JU

J49a97n 76U55l29r16i24c18h

29. 7. 2017 17:10

Vážený autore, pokud mate zájem mám k prodeji magické fazole za rozumnou cenu.;-)

0 1
možnosti
JU

J93a77n 59U95l59r64i47c48h

29. 7. 2017 22:46

Proč ten minus Richarde? Vy na magické fazole nevěříte? Mám je od mluvícího hada se kterým nemáte problém. ;-D

0 0
možnosti

Náboženství vzniklo, když první podvodník potkal prvního hlupáka.;-D

2 2
možnosti
MB

Vztah člověka k bohu, vidím úplně stejně, jako k prezidentu ČR. Spousta humbuku kolem, než člověku dojde, že - Je to bůh a prezident, který potřebuje člověka, nikoliv naopak ! Co by bez nich, lidí - vlastně dělali ... ? Existenci boha nelze vědecky dololožit - vyvrátit. Čili neřeším, nenapadám ... Jsem přesvědčen, že člověk žádnému bohu sloužit nemá. Člověk má sloužit lidem - Tak jsem si vysvětlil odkaz křesťanského učení. V tom smysl vidím převeliký ! ... Pokud se týká prezidenta, tam je to jasné, vyjádřím se ve volbách ... Sděluji jako pokřtěný , v silném přesvědčení , že se nerouhám ... ! :-)

0 0
možnosti