Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M33i36l81a20n 42S77t70e16h11l48í77k 7400159853111

Souhlas, už mám také plné zuby těch keců významných politiků o tom, že se nenecháme zastrašit místo toho, aby už se (konečně) přešlo k činům. Demokratický svět snad disponuje dostatečným množstvím vojsk, zbraní a financí, aby spojenými silami dokázal smést Islámský stát z povrchu Země. I když by se tím asi v první fázi nepodařilo zcela zlikvidovat i "metastázy" IS v Evropě, určitě by to vedlo k postupnému útlumu terorismu, až k jeho úplnému vymýcení.

0/0
18.8.2017 13:32

J15o64s55e39f 31R24z17y62m71a85n 1192944945280

O to vymýcení terorismu se snaží Izraelci s nasazením všech sil a schopností už 70 let. Mají dílčí úspěchy, ale že by vymýtili terorismus se říci nedá.

Stejně tak USA se spojenci se snaží vymýtit terorismus už od září 2001. A také výsledky jsou nic moc.

Takže myslet, že existuje nějaké jednoduché a rychlé řešení asi není to pravé ořechové.

0/0
18.8.2017 13:41

M67i24l14a48n 48S70t84e64h93l27í94k 7640619803821

Já ovšem nepsal o okamžitém vymýcení terorismu, ale v první fázi o likvidaci IS, což možné je.

0/0
18.8.2017 13:48

J58o77s39e27f 70R16z62y97m31a39n 1652264735200

Ten stát jako takový se už sesypal. Ale ti lidi existují dál, jsou vysoce mobilní a v běžném davu je nepoznáte. Takže konec IS nerovná se konec terorismu.

0/0
18.8.2017 14:00

M34i32l82a74n 87S42t34e72h91l66í25k 7260499703381

Je to podobné, jako u včel. Když chcípne matka, postupně vymře i celé včelstvo. Nikde jsem netvrdil, že konec IS se rovná okamžitý konec islámského terorismu. Ale je to cesta k jeho postupné likvidaci. Když mladým muslimům nebude mít kdo vymývat mozky, postupně celá idea zanikne. To samozřejmě neznamená, že nemůže vzniknout jiný terorismus úplně na jiné bázi (viz třeba nechvalně známá ETA).

0/0
18.8.2017 14:35

J43o66s61e35f 79R22z18y78m77a33n 1212144255820

Pochybuji. Terorismus existoval před IS, bude žel existovat i po IS.

Všelijaké ty Al-Kájdy se pořád jen přelévají do různých forem a do různých zemí.

0/0
18.8.2017 14:41

P18e81t53r 21B53u68r93i22a88n 4721476584848

Právě jste tady osobně potvrdil, že demokraticky zvolení politici nejsou schopni zastavit islámský terorismus. Divné, protože jen o štok níže to stejné tvrzení zpochybňujete jako kacířství. Vy nebudete jednoduchý člověk ve smyslu "vím co říkám".

0/0
18.8.2017 15:14

J84o72s11e54f 66R91z69y86m72a13n 1892934965250

A ani Izrael, ani USA z toho neusoudili, že na vině je demokracie a že by měli přejít od demokracie k diktatuře, jak navrhuje pan Siemko.

Opravdu jste jednoduchý.

+1/0
18.8.2017 15:28

P53e14t51r 75B37u18r89i82a83n 4701146944118

Ani autor nic takového ve svém blogu nepíše. Lžete.

+2/−1
18.8.2017 16:48

J43o30s77e88f 87R31z37y33m16a75n 1772544225550

Prosím vás, nereagujte na mne. Nemůžu za to, že jste tak zaslepený.

+1/−1
18.8.2017 16:54
Foto

M94i45l78o63š 27F56. 52P49e17c46h95a19r 3493931110875

Autor nic takového ve svém blogu nepíše. Mýlím-li se, jistě mě vyvedete z omylu příslušnou citací. V opačném případě bych musel dát zapravdu panu Burianovi – v takovém případě byste opravdu lhal.

+1/−1
19.8.2017 15:52

J39o49s70e89f 35R66z94y24m11a72n 1682914475370

No, budete se muset naučit číst i mezi řádky. Pochopit z textu i to, co není výslovně řečené.

Celý ten článek nijak nevybočuje z autorových nesčetných kopanců do demokracie v mnoha jiných jeho článcích. To si můžete sám ověřit. I tady se pohoršuje, posmívá a zesměšňuje neschopnou demokracii. I tady posměšně klade do úvozovek demokratické volby jako "demokratické" dosazování tlučhubů...

""Kdyby jste byli skuteční vůdci a ne pouze "demokraticky" dosazení tlučhubové, dávno byste rozhodně vyřešili teroristický problém a neplácali prázdná slova "

A pak jako zlatý hřeb čtenářům podsouvá definitivní ortel nad demokracií :

"myslíte si ještě, že demokraticky zvolení politici jsou schopni účinně řešit současný terorismus muslimských radikálů a psychický nemocných muslimů? Můj názor je, že nejsou schopní".

Rozumíte tomu ? Rozumíte, co se zde říká ?

Pan Siemko je úžasně rozhořčen a dochází k závěru, že demokracie, demokraticky zvolení představitelé situaci schopni řešit nejsou.

A rychlé, účinné řešení je třeba.

A dál autor nic konstruktivního nesděluje. Jen naznačuje potřebu skutečných vůdců či vůdce. Logicky tedy situaci budou muset řešit jiní lidé, vůdci, ne ti demokraticky zvolení. Mimo demokracii není nic jiného než diktatura.

Na žádný dotaz kloudně neodpoví jak to myslel. Prostě tak jak má ve zvyku a jak to zde řekl výstižně pan Švadlenka prostě zasmradí a uteče. Diskuse žádná. Ale z obsahu jeho článku je ten závěr jednoznačný, žádné jiné vysvětlení neexistuje.

0/0
19.8.2017 21:33

J72o30s25e62f 94R47z15y17m86a48n 1572924225400

Není to ani tak, jak se zde pokoušel mlžit pan Burian (možná nevědomky, možná jen špatně četl, nevím), že údajně :

"Ten odstavec říká, že současní demokraticky zvolení politici toho nejsou schopni. Máte to tam černé na bílém. Umíte vůbec chápat napsané? Vy jste si však k tomu vymyslel povrchní zkratku a teď s ní všechny okolo otravujete."

No, pomineme to, že pan Burian asi fakt špatně vidí, co je černé na bílém napsané.

Černé na bílém je od pana Siemka napsané, že "demokraticky zvolení politici nejsou schopni terorismus řešit." Nikoliv "současní demokraticky zvolení politici" (to si vymyslel pouze pan Burian), ale obecně všichni demokraticky zvolení politici.

Víte, co to znamená ?

Že pan Siemko neviní nějaké konkrétní dnešní politiky, ale demokratický systém jako takový, demokraticky zvolené politiky obecně.

No a když odstraníme ten neschopný demokratický sytém, ty neschopné demokraticky zvolené politiky, zůstane už pouze diktatura, vláda silného vůdce.

(to je to, co pan Siemko čtenářům podsouvá).

Však uvidíme, co bude psát v dalších blozích. O demokracii určitě nic pěkného, na to bych se vsadil.

0/0
19.8.2017 21:50

R91i78c80h43a31r27d 46S37i83e31m29k37o 9500646614549

Vy si neuvědomujete, jak vám temnota zatemňuje myšlení? Nejenže vytrhujete jednotlivé věty z jejich souvislosti, ale už dokonce manipulujete s jednotlivými větami a dáváte jím úplně jiný význam, než jsem měl na mysli. Toto je ryzí manipulace a cílem úplně převrátit smysl článku.

Do konstrukce, kterou jste vytvořil přehozením vět, podsouváte své domněnky a vůbec nic vám nedochází. Buď jste zaslepen, nebo dokonce začínáte být posedly svými démony.

0/−1
19.8.2017 22:40

J59o12s78e72f 74R93z86y98m63a82n 1312624325410

Tak nám tady odpovězte, jak jste to myslel ? Co navrhujete jiného, když ta demokracie je fuj ?

Žádné věty ze souvislostí nevytrhuji. Pokud ano, sdělte jednoduše, jaká ta souvislost tedy podle vás je.

A prosím, mluvte k věci, ne k pisateli. O vaše hodnocení nestojím.

0/0
19.8.2017 23:16

R54i63c31h32a90r35d 70S29i90e45m46k92o 9420666954499

Každý článek je vždy psán samostatně a s různými souvislostmi.

Každá diskuse má také své souvislosti.

Způsobem, který jste předvedl, můžete manipulovat s kýmkoliv a z jakýmkoliv záměrem.

Z oblibou takto manipulují tí, kdo nemají dobré záměry, ale pouze chtějí docílit nějaké své záměry, zpravidla s nekalými úmysly.

K jaké věci mám psát? Co jsem chtěl, to jsem napsal. Co vy si z toho vydedukujete, je vaše věc. Máte možnost si psát své výmysly, jako každý jiný. Od toho jsou blogy. Ovšem jak vás za to budou lidé hodnotit, si můžete domyslet z diskusních příspěvků, kterých tady na vaše "výmysly a dedukce" je také dost napsáno. Nějak vám to většina diskutujících nezbaštila. :-/Spíše bych řekl, že většina vaše dedukce odmítla. ;-D

0/0
19.8.2017 23:38

J54o42s60e97f 89R42z67y26m83a92n 1432664445240

Tušil jsem, že vyrobíte odpověď hodnou génia ;-D;-D!

Obsahově ovšem nula nula nic. Prázdné řeči. Jako ostatně vždy ;-D;-D;-D.

Jste neskutečný manipulátor. Opravdu jednička ve svém oboru R^;-D!

0/0
20.8.2017 0:02

R74i61c88h85a82r86d 42S38i62e60m87k82o 9870376384109

Takže dostal jsem přes 370 souhlasných hlasů! Pouze asi 3 nebo čtyři diskutéři se ohradili. Jeden ze sta je dost málo na to, abych změnil názor. ;-D

Trapný jste tady pouze vy. 8-o

0/−1
20.8.2017 0:11

J53o41s66e42f 75R30z70y43m51a21n 1952154475960

Souhlasných hlasů s čím ? Že demokracie je fuj a je třeba ji nahradit diktaturou ?

Je to tak ?

Anebo jste chtěl říct jenom že je nutno provést v zemích Evropy nové volby a u demokracie zůstat ?

Myslím, že vy sám nevíte, co jste tím blogem chtěl říct ;-D;-DR^

+1/0
20.8.2017 0:21

R91i13c83h75a70r84d 13S55i82e19m17k26o 9780106194179

Chytrému napověz a pomalejšího trkni. Řekněte mi jediný důvod, proč bych vám měl všecko říkat? Už jste někdy četl knížku, kde hned na začátku bylo všecko prozrazeno? ;-D Až se někdy rozhodnu na toto téma psát, tak tam to bude. Ale do té doby nemám důvod vám něco vysvětlovat. Píšu tady 9 let a nikdy jsem v jednom článku vše nevysvětloval. Ani v diskusi. :-);-)

0/0
20.8.2017 10:25

J53o39s87e83f 49R11z10y11m47a53n 1892554445700

Tušil jsem, že vyrobíte odpověď hodnou génia ;-D;-D!

Obsahově ovšem nic. Nula nula nic. Prázdné řeči, nic konkrétního. Jako ostatně vždy ;-D;-D;-DR^.

Jste neskutečný manipulátor, prostě jednička ve svém oboru !;-DR^

0/0
20.8.2017 0:09

J89o37s89e64f 68R83z97y21m66a52n 1952964575560

... omluva za 2x vložení...

0/0
20.8.2017 0:10

J35o59s50e70f 34R44z67y65m26a63n 1572894135820

Jo, a které věty jsem to údajně přehodil ? A co to údajné přehození vět s jejich významem jako mělo způsobit ?

A se kterou větou jsem manipuloval a dal ji úplně jiný význam, než jste měl na mysli ? Jaký tedy ten pravý význam té věty měl být ?

0/0
19.8.2017 23:28

R37i26c93h57a21r22d 28S78i35e24m40k34o 9180416724449

;-D To si děláte srandu? Vy velmi dobře víte odkud jste čerpal své odvolávky a z jakým záměrem. Rv

0/0
19.8.2017 23:39

J86o51s53e52f 74R87z13y29m31a98n 1132344205360

A víte, že jsem nic věcného od vás neočekával? Věcně a konkrétně reagovat totiž nejste schopen, bohužel

0/0
19.8.2017 23:58

R16i78c80h25a83r50d 58S48i85e45m37k55o 9340366394989

Takže dostal jsem přes 370 souhlasných hlasů! Pouze asi 3 nebo čtyři diskutéři se ohradili. Jeden ze sta je dost málo na to, abych změnil názor. ;-D

Stačí to jako věcnost a konkrétní závěr?

0/0
20.8.2017 0:12

J36o35s92e81f 75R16z46y60m17a49n 1232734365210

Nikoliv. Jen jste potvrdil, co jsem řekl výše.

Normálně věcně a konkrétně odpovídat na dotazy neumíte nebo nedokážete.

Že rád počítáte čísla, hlasy, lajky a karmy dobře vím, jakož i to, že to hladí vaše ego a pro vyšší čísla uděláte cokoliv ;-D.

.

Dobře, nikdo po vás nechce, abyste změnil názor. Problém je v tom, že vy ten váš názor nechcete říct !!;-D;-D.

.

A tak se tu lidi dohadují, jestli tím svým blogem opravdu myslíte odejít od neschopné demokracie k diktatuře, anebo jen kritizujete současné demokraticky zvolené politiky, které byste demokraticky ve volbách vyměnil za jiné. schopnější demokraticky zvolené politiky ;-);-)

0/0
20.8.2017 0:33

R18i93c68h98a17r60d 53S92i57e32m85k48o 9640176244299

Výše vysvětluji, proč neodpovídám na všechny otázky.

Zamyslel jste se někdy na souslovím "můj názor"? Je můj, a ne váš. Proč bych ho měl někomu jen tak pro zábavu sdělovat?

Mnohokrát se mi tady stalo, že jsem někomu nedůvěryhodnému sdělil svůj názor a následně jsem na to doplatil. Někteří totiž nedokážou nic jiného, něž upřímnost hrubě zneužít.

Znáte pořekadlo: k neupřimnému se má neupřímně?

K poslednímu odstavci, vám můžu pouze prozradit, že ve Zjevení apoštola Jana je proroctví o tom, jak to bude dál. A tam je docela srozumitelně popsáno, co se bude dít. Někdy o tom napíšu.;-D

0/0
20.8.2017 10:34

J62o75s89e31f 72R77z41y38m59a98n 1422294175430

Je velice zvláštní, že takové prázdné a bezduché opovržení demokracii má tak vysokou karmu.

Zajímalo by mě, kdo jsou ti lidé, co to karmují ? To máme tolik příznivců fašismu ?

+3/−17
18.8.2017 0:20

P36e83t22r 73B37u43r86i35a29n 4771556424768

Já jsem karmoval, pane Rzymane, když vás to zajímá. Povídejte, co jste mi chtěl říct? Na co jste se chtěl zeptat?

+6/0
18.8.2017 6:29

J70o95s37e51f 38R46z87y85m46a83n 1152484405620

Zeptat nic. Jen konstatuji, že jste také příznivcem Vůdce a proti demokracii.

Ale asi bych to od vás i čekal.

0/−6
18.8.2017 8:40

P40e48t17r 28B33u84r23i94a11n 4361896794798

Křivě neobviňujte a neškatulkujte. Nebo budete křivě zaškatulkován nato tata. A jen pro vaši info, byli to právě demokraté, kteří hájili existenci otrokářství právě na základě demokratických principů. A podle těchto principů byl také dosazen Hitler do čela Německa. Takže je vám asi jasné jakou měrou bych vám odpověděl a kam vás zařadil, že?

+2/0
18.8.2017 9:14

J41o37s56e21f 74R39z10y69m41a31n 1572134825280

No, podívejte, trochu k věci.

Karmou blogu deklarujete, že souhlasíte s blogerem v ústředním sdělení blogu :

"

myslíte si ještě, že demokraticky zvolení politici jsou schopni účinně řešit současný terorismus muslimských radikálů a psychický nemocných muslimů? Můj názor je, že nejsou schopní."

Tak se ptám vás, kdo a jak by to měl řešit, když ne demokraticky zvoleni politici? Kdo by je měl nahradit ?

+2/−1
18.8.2017 9:24

P56e89t10r 16B35u96r79i56a85n 4211596324578

To jste ale pochopil úplně zjednodušeně. Autor nevolá ke zrušení demokracie a nastolení diktatury. Já to tam alespoň nevidím. Autor vyzývá k tomu, aby se evropští politici začali chovat rázně a odpovědně k budoucnosti svých zemí bez ohledu na ztrátu svých voličů (kteří jsou beztak zblblí oficiálním veřejným míněním). Marcon, či jak se ten francouzský Casanova jmenuje, šel položit květiny na most, kde před několika desítkami let zemřel přistěhovalec, a přitom má ve své zemi stovky pomníků Francouzů, kteří byli zavražděni doslova včera. A volby tím vyhrál. Ano, souhlasím s autorem, že tato politická garnitura zvolena tímto demokratickým mechanismem (cenzura, zamlčování, osočování lidí z fašismu), kdy volební preference jsou pro ně důležitější než reálný osud země, že oni terorismus nejsou schopnni zastavit.

A potom, nemůžete alfu a omegu demokracie stavět jen na většinovém hlasování. Demokracie se skládá z celé řady aspektů, jako je svoboda slova a názorů, vymahatelnost práva, záruka bezpečí (a zrovna toto bylo migrační vlnou tvrdě pošlapáno) a může mít mnoho více či méně zdařilých podob. Není jen toto a pak totalita.

Píšu z tabletu a je to nepohodlné.

+3/0
18.8.2017 10:30

J62o75s93e11f 60R58z65y55m58a89n 1712394185390

Já myslím, že vy jste to nepochopil.

Já to tam vidím to volání k nastolení diktatury. Pan Siemko zřetelně označuje demokracii jako neschopnou řešit problém terorismu. A vy mu přitakáváte.

Abyste měl ten obrázek lepší, přečtěte si ještě blog autora z 10.srpna a případně se začtěte do jeho politických blogů dávnějších.

Tam jasně říká toto :

"Myslím si, že parlamentní demokracie tak, jak ji známe u nás, bude muset na čas ustoupit do pozadí."

0/−1
18.8.2017 10:47

P91e97t26r 58B24u49r65i65a14n 4101296644818

Karmu jsem dal za článek tento a ne předšlý. Ale lepší obrázek si udělám, pokud vy na tu první otázku odpovíte. Myslíte si, že demokraticky zvolení politici jsou schopni...

A už se těším, až odpovíte ANO, potom mě bude zajímat proč tak tedy nečiní a pokud NE, potom jste se sám označil za fašouna. Nu počkáme.

+1/0
18.8.2017 11:44

J10o84s50e44f 61R52z81y46m93a47n 1302964545270

Až odpovíte vy na otázku, kterou jsem vám položil. Nějak jste se z odpovědi vykroutil.

Tak tedy :

Když souhlasíte s pana Siemka tezí, že

"myslíte si ještě, že demokraticky zvolení politici jsou schopni účinně řešit současný terorismus muslimských radikálů a psychický nemocných muslimů? Můj názor je, že nejsou schopní."

Tak se ptám vás, kdo a jak by to měl řešit, když ne demokraticky zvoleni politici? Kdo by je měl nahradit ?

+1/−1
18.8.2017 12:02

P71e97t98r 38B76u26r66i87a57n 4681616444818

Aha, takže troll. Zatím co já jsem na vaši otázku poctivě odpověděl, vy nemáte ani na to, abyste napsal svůj názor na místo v blogu, které kritizujete. Místo toho si vymyslíte svou vlastní demagogickou otázku, která v blogu vůbec nezazněla a dožadujete se odpovědi. Takže tímto s vámi končím, škoda se s vámi zahazovat a příště se naučte diskutovat. Ne však už u mě, já vám vždy napíšu jen zkratku trl. Pamatujte si to.

0/0
18.8.2017 15:05

J90o95s70e92f 81R94z75y64m70a17n 1542194865360

Na mou otázku jste neodpověděl. Aspoň nelžete. Proč bych si nemohl vymyslet svou otázku, která se z tvrzení v blogu jasně nabízí ? A proč je demagogická ?

No nic. Jste jednodušší než jsem si myslel.

+1/0
18.8.2017 15:18

R91i97c60h95a61r69d 32S93i66e15m71k52o 9480256224369

Pán Rzyman je známý tím, že si z celého textu vytrhne jednu myšlenku bez ohledu na souvislosti a na ní zatvrzele až slepě trvá. S takovými se nedá smysluplně diskutovat. A včera se k němu připojil podobný Švadlenka, toho už bohužel znám dlouho.

0/0
18.8.2017 13:09

J81o82s27e69f 90R49z33y53m48a12n 1772614115900

Chcete říct, že vy na své myšlence netrváte ?

+1/0
18.8.2017 13:17

R54i28c88h89a74r88d 96S72i98e73m59k96o 9390646314389

Stále jen ukazujete, že neumíte číst souvislý a delší text. Vy si vždy podobně jako politici vytrhnete z celého textu jednu větu, která dokazuje váš záměr a pak už vás nic jiného nezajímá. V této konstelaci je zbytečné pokračovat.

0/−1
18.8.2017 13:26

J56o60s52e43f 35R71z90y27m45a51n 1732164565590

Znovu dokazujete, že neumíte (nechcete) odpovědět na jednoduchou jednoznačnou otázku. Mlžení a kličkování vám velice vyhovuje. Vaše věta dokazuje můj záměr ?

Ten souvislý a delší text říká něco jiného, než ta věta

"myslíte si ještě, že demokraticky zvolení politici jsou schopni účinně řešit současný terorismus muslimských radikálů a psychický nemocných muslimů? Můj názor je, že nejsou schopní." ?

Jestli říká něco jiného, co tedy říká ?

+1/0
18.8.2017 13:36

P91e69t91r 75B60u52r62i57a50n 4321396184828

Ten odstavec říká, že současní demokraticky zvolení politici toho nejsou schopni. Máte to tam černé na bílém. Umíte vůbec chápat napsané? Vy jste si však k tomu vymyslel povrchní zkratku a teď s ní všechny okolo otravujete. Pokud máte pocit frustrace a nedocenění, napište si svůj vlastní blog.

0/0
18.8.2017 15:10

J52o19s93e20f 67R32z19y54m26a19n 1662654825360

Aha. Tak autor jen chtěl naznačit, že by měli být v demokratických volbách vybráni jiní demokraticky volení představitelé, kteří by ty současné nahradili :-). No vy jste hlava. Na to bych nepřišel ;-)

+1/0
18.8.2017 16:18

P71e54t32r 25B89u25r49i81a89n 4141626144778

Když už si sám odpovídáte na něco, co nejste schopen pochopit, neodpovídejte si alespoň kraviny na úrovni studenta páté třídy pomocné školy.

+1/−1
18.8.2017 16:47

M75a97r20i30á14n 26B87é48r17e51š 1402162836474

Nejste schopen mu to vyvrátit ani vysvětlit. To vy jste na té úrovni.

0/0
19.8.2017 21:55
Foto

V14l74a60d35i19m76í26r 89Š13ť27a17s48t91n43ý 1701296885573

Co je demokratického na nicnedělání a totální nezodpovědnosti? Co je demokratického na fašistické přerozdělovací mašinérii? Doporučuji ve volných chvílích studovat Slovník cizích slov a jejich význam v jazyce českém.

+4/−2
18.8.2017 6:56

J62o54s43e56f 16R87z61y49m93a87n 1642124905190

A co byste dělal vy, případně co byste čekal od Vůdce ?

+2/0
18.8.2017 8:57

R16i77c44h16a38r78d 53S36i60e84m93k91o 9230656334549

Myslícím lidem přeji hezkou dobrou noc. Jdu spát.

+5/−2
17.8.2017 23:43





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.